2009-08-09
 00:12:51

hejdå

heeeeeeeeeej. Imorgon åker vi till borlänge, i hopp om att en vecka den här sommaren iallafall kan bli någulunda rolig. Men mer gnäll om det sen. Hundarna följer ej med, Wilma är alledess för trött och hängig och vi vill inte låta henne åka runt. Nikita får stanna hemma eftersom hon är så himla grinig och låter oss inte gå nånstans utan henne. Kan inte ens handla utan att hon grinar jätte mycket. Skit jobbig. Så utan hundar är vi inte låsta därför ska vi gå på bio, gå på aquanova, spela bowling och annat. Hoppas det blir kul.

För som sagt sommarn har varit väldigt jobbig. Kompisar som gör saker utan att fråga om man vill med, maritn har jobbat och varit med andra mer än mig, jag har känt mig mer ensam än någonsin. Vi familjen har inte åkt till något speciellt som vi gjort varje år hela mitt liv (danmark, skåne, halmstad) De här tvåveckorna som är kvar vill jag bara vara med martin. Älskar honom mest av allt. Hoppas han har tid för mig och inte bara behöver plugga till körkortet han snart ska ta..

Vi hörs säkert i borlänge eftersom de finns trådlöst internet där, men inte säkert, annars hörs vi nästa måndag eller så. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: