2009-08-21
 16:29:13

Graaattiiis pojks!

Heeej. Guuud har gjort så mycket att jag inte hunnit blogga... Eller inte?! Skönt att skolan börjar snart så man får saker att göra igen haha. Inget liv(?) Iallafall, i tisdags kväll åkte jag i smyg hem till martin och han blev jätte överraskad. Han hade att plugga inför teoriprovet men jag ville ändå vara där för att stötta honom inför det och så. Såkalrt klarade han det dagen efter och likaså Markus! Sen kom han hem till sig där jag var men efter nån timma åkte jag hem. Gjorde väl ingenting? Igår morse så låg jag vaken från klockan sju och låg och kollade på mobilen om martin smsat. För att han skulle nämligen köra upp. När jag somnat om och vaknat 800 gånger så fick jag tillslut sms där det stod att han klarade  det!! Fast det hade jag verkligen förväntat mig. Men väldigt stolt och glad blev jag. Sen åkte han ut till mig. Idag åkte han iväg klockan tre för att han ska köpa bil! En sjukt snygg volvo s60. Lite för fint för första bil men om det gör honom lycklig är jag lycklig. Såklart :) Juste, markus klarade också uppkörningen imorse så nu har båda två körkort och snart båda en volvo s60 såklart haha!

Ikväll ska jag på kräftskiva hos Johanna, Trevligt trevligt :) Kul att träffa alla! Gud va dryga timmarna är innan man ska iväg. Typ väntar på att det ska bli lagom tid tills man ska fixa sig. Tycker att halva nöjet med att gå bort är att fixa sig! Sen kommer martin och hämtar mig med sin bil när jag ska hem :D haha åh kommer längta hela kvällen på tills jag får se den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: