2009-08-29
 12:18:10

Födelsedag

Hej alla glada! Idag är det min födelsedag :) Väcktes nån gång innan 8, av att pappa tappade mina presenter i trappan haha. Nej men alla kom in och sjöng för mig så vackert. Fick ett typ super överfallslarm för pappa är så rädd om mig, massa hårvårdsprodukter från pfc(?) mini högtalare till datorn, pengar, mascara och så. Sen när de hade gått (de skulle till sin kickoff.. ) så ville martin jätte gärna ge sin present, och av honom fick jag en digitalkamera :D en röd jätte fin :) Och minneskort till den, och presentkort av hans mamma. Jag blev jätte nöjd eftersom jag inte önskat mig någonting, då kan man ju inte bli besviken.

Sen gick jag upp och duschade, sen åkte martin,johan och jag till willys och handlade massa onyttiga saker. Annars har vi inte gjort så mycket. Fått massa grattis hälsningar, tack så mycket :D !! Tänkte lägga upp bilder men de verkar inte funka. Så får bli senare. Pussssssss


frida

grattis i efterskott :)



PUBLICERAT: 2009-08-30, 12:43:13 | URL: http://fmb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: