2009-08-26
 17:49:05

-------

Hej. Nu är det fyra dagar sen jag bloggade. I lördags. Martin kom iallafall hit fast jag sa att han inte skulle, ville ju inte tvinga honom hit. Men iallafall så var han jätte söt och kom hit och vi kolalde på film och så. I söndags v et jag inte riktigt vad vi gjorde ;S I måndags var iallafall första skoldagen, wiihuu.. Bara info så de gick på en timma. Fick nytt skåp längst bort, blää. Men överskåp iallafall. Sen fick vi nya schemat som jag visserligen sett innan men de e najs. Och busskort. Sen åkte martin och jag hem till mig. Igår så var det helt vanlig skoldag. Kändes som att man inte haft något sommarlov utan gick och väntade på att få det. Vi gjorde inget speciellt förutom att jag gjorde bort mig typ hela tiden och så. Inte så kul... Sen åkte vi hem till martin och gjorde inte så mycket, martin wookade mat till oss och frida och johan kom över med pizza..

Idag har inget speciellt hänt heller. Bara tråkgi skola. Åh jag som var så sjukt peppad, Nu känns det bara skittråkigt och värdelöst. Känns som betygen kommer bli jätte dåliga och annat är också jobbigt. Jaja. Orkar inte klaga på skolan.

En annan sak som har hänt är att jag har fått sjukt ont i vänster sida av magen. Det är när jag äter speciellt som ajg får ont. Har haft som "knivhugg" på samma ställe för typ nån månad sen. Då det kom och gick men jag orkade inte bry mig. Men nu gör det typ ont konstant i tre dagar. Men eftersom jag inte spyr eller har feber känns det som jag kommer bara bli hemskickad om jag åker till akuten. Men väntar typ nån dag och ser om det blir sämre eller bättre.

Jag fyller år som tre dagar, på lördag alltså. Men jag vill inte ha fest för jag orkar inte det. Vet ju inte heller om magen blir sämre. Och så önsklar jag mig ingenting som vanligt. Det här blir bra...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: