2009-04-27
 18:07:01

Långt inlägg

jag vet, jag är världens sämsta på att blogga. Men jag har varit sjuk oh är fortfarande inte riktigt frisk faktiskt. Men iallafall så har jag haft en oerhört viktigt stor uppsats att skriva på. Mitt betyg ligger mellan VG/MVG på historia och SO och av en slump har vi en uppsats om Kina som innebär båda ämnena och där ligger mitt betyg och väger. Men saken är den att jag har suttit i flera dagar och skrivit av föreläsningen vi var på. För att jag hittade den på internet (De filmande när vi var där) Och det tog flera timmar. Jag har suttit så mycket framför datorn så att jag har fått oerhört ont i nacken / axlarna. Nu blev allt ganska osammanhängande men skitsamma.
Förra veckan var jag hela veckan i skolan. Jag fick VG- på muntliga på italienska. Weeei! Sen hände inte så mycket. Eller vi hade nationella i engelska. Det gick bra. Bara att jag inte fattade att man skulle välja en rubrik. Typiskt mig. Men det spelade tydligen ingenroll enligt min engelska lärare. Sen så har vi inte haft något annat.
I lördags så hade Johan L diplomering. Så jag var på uppsalas universitet med martin markus anna cissi och company. Det var jätte högtidligt och prydligt. Man blev iallafal rejält avensjuk på juristerna som pluggat klart. Men oj vad trött man blev och jag fick sjukt ont i ryggen av att sitta still. Efteråt så grät jag, löjligt kanske. Men så ont hade jag. Så jag bestämde mig för att jag skulle skita i buffeen och åka hem för jag pallade verkligen inte vara social. Hemma grillade vi och tog det lugnt. Jag gick och la mig och väntade inte uppe på martin. Han väckte mig när han kom nån gång vid halv 1. På söndagen var det bara upp och plugga.
Idag gick jag inte till skolan. För stressad över tentan och ont i ryggen och huvudet. Mamma är nu och hämtar en spikmatta så det är skitbra att de skaffa den tills nu när jag har så ont. Det ska ju hjälpa mot allt. Iallafall, tillbaka till tentan. Nå¨n som vet något om kinas militär sen dess imperium tills idag? Jag hittar ingenting. Jag hittar bara om dagens läge men inte tidigare. Och en annan sak, jag har skrivit 9 sidor och är inte klart, och man får max skriva 6 sidor men jag har försökt korta ner 100000 ggr men det går inte mer än vad jag gjort! Vad ska man göra? Jag får väl låta det vara och få mig en utskällning...

Den här veckan har vi ledigt tors och fre och på torsdag är det ju valborg. Vi gordon gänget skulel vara men det blev tyvärr inte så. Så martin och jag kanske drar till grönalund på torsdag. Mysigt att bara vara vi två. Då ska jag lätt pröva nya insane :) På fredag händer inget speciellt men på lördag är det en planerad middag i uppsala med martins kusiner/syskon och deras respektive ska bli trevligt. Tyvärr så jobbar tvillingarna då så anna och jag åker själva dit.. Men det kommer nog gå bra.

På valpfronten går det jätt ebra. De blir 5 veckor imorgon. Går så galet fort. De busar hela tiden och vill hela tiden bli bärda. Varje gång man kommer ner på morgonen vaknar de och springer fram till gallret och försöker gnaga sig ut :) De fick vara ute för första gången i helgen. De gjorde inget speciellt förutom att äta gräs och busa... Kommer bli asjobbigt när de ska säljas men man kanske också har tröttnat på deras bitande och klängande då.  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: