2009-04-05
 12:48:05

Helgen

Hellooo. Det är söndag och jag har tråkigt. Men ifredags hade jag skoj! Vi hade födelsedagsfest för natta och anna hos adam. Alla vi blev hämntade av adam som har fått körkort! Sen åkte vi till honom i sollentuna. MIn älskling martin hade varit as duktig och gjort kycklingsallad och tårta. Det var en lyckad kväll... Lite kunde man väl ändrat på men det gör vi nästa gång!

På lördag morgon åkte jag och de andra hem. Jag och natta och linnea tog direkt buss från danderyd. Sen när jag kom hem njöt jag bara av solen. Sen så åkte vi och handlade och hämtade martin. senare grillade vi och martins mor kom och tittade på valparna och åt med oss. Trevligt! På kvällen såg vi såklart wildkidsfinalen haha. och sen robinsson. Martin skulle sova sen. För han jobbar idag. Så jag började läsa "låt den rätte komma in" som vi har fått i läxa i svenska.
 
Idag gick jag upp 11 utan min martin som åkte tidigt. Sen så har jag inte gjort så mycket efter det. Som vanligt är söndagar sega och därför bjudar jag på min samling bloggar jag läser när jag inte har något att göra..

Josefin  Alex schulman Katrin Blondinbella Kenza Tyra Kissie Rebecka Linnea Anna (lösen skyddad...)


annis

fiiiiiin bild :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: