2009-04-15
 17:29:32

Sommaren 09

Jag har så tråkigt. Suger att vara sjuk. Jag har pluggat massa matte. Men också gjort annat. Som att kolla tillbaka i bloggen. Gud va ångest jag får. Längtar inte tillbaka till solskiftet. Plus att jag skriver som om jag gick i femman. Fast det kanske jag fortfarandra gör- jaja. Vill nästan radera allt det gamla men det skulle jag nog ångra i framtiden. Iallafall så kom jag in på sommaren 07 & 08 och tänkte på denna sommaren. Varje år säger man om igen, sommaren xx ska bli den bästa blablabla. Men jag hoppas verkligen denna blir det. Nu när dels har nya vänner osv. Jag ska iallafall tillbringa 3 veckor i Borlänge. Underbart. Och sista veckan innan skolan åker vi till Bornholmen i Danmark. Men vi ska även kanske vara i ystad några dagar så får pappa visa var farfar bodde och var han har varit osv. Ska bli jätte mysigt. Förra sommaren var ju jätte rolig dels av att martins kusiner från usa var här. Tyvärr inte denna sommar. Tråkigt. Men jag kommer nog ha en skitbra sommar ändå i år. Trots att martin ska jobba några veckor. Men det måste han ju. VI har börjat prata om att göra något senar i höst. Kanske är det bara prat. Än så länge. Men vi får se.. Iallafall så är det jätte nära till sommaren nu. Vi har massor av ledigt i maj. sen är sen Juni och då slutar vi. Vi har inte heller så mycket skolarbete.. Eller nu har vi ´planerat matteprov och geografiprov till imorgon. Sen kommer vi få en Kina uppsats, ett muntligt italienskaprov. Sen vet jaginte mer. Men det är inte så fullspäckat länger. Men det kommer väl.

Lediga dagar
30/4
1/4
8/5 (Halva dagen)
12/5
14/5
21/5
22/5
27/5 (tegdag)
3/6
9/6 Slut :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: