2009-04-15
 10:41:26

Sjuk igen..

Nu är det så synd om mig igen. Jag e jätte sjuk. Vet inte vad de kommer ifrån. Men sjuk är jag. Juste, har inet bloggat på nån vecka. Så måste väl berätta om lovet?

Från måndagen till tisdagen var jag hos martin. sen åkte vi till mig och var hos mig från tisdagen till torsdagen och gjorde ingenting. så kul hade vi det. Men på torsdag morgon hämntade hans mamma oss. Så vi åkte till deras landställe på väddö.. På vägen åt vi på mcdonalds och sen handlade de medans jag fortsatte läsa "låt den rätte komma in" som vi har i läxa i svenska. Sen så kom vi ut och då var det hur kallt som helst. Både inne och ute. Det spöregnade och var mörkt. Så jag kröp under en filt och läste. Sen kom Johan och Frida också ut. På dagen så började martin regla ett rum de har i källaren med johan, och jag försökte hjälpa till. Men jag tror nog att jag mest saktade ner hela processen.... Och Cecilia och Frida sydde. På fredagen fortsatte de bygga och sy och jag kom och försökte hjälpta till ibland. Sen kom Johan Camilla och Noel ut. Som tur va var Noel glad och frisk. Haha.. Så vi satt ute länge och fika och så. På kvällen åkte de hem... På lördagen kom Maria och Sofia ut. Vi satt också ute i solen och fikade och så. Sen så åt vi påskmiddag klockan typ 8. Den senaste påskmiddagen jag käkat ;P På söndagsmorgonen gick vi upp och frida och Johan hade gjort Kanadensiska pannkakor, jätte gott. Sen åkte jag och Martin hem med Sofia och maria.

I måndags mådde jag inte så bra, hade ont i halsen och lite i kroppen. Då skulle martin bli hämtad av sin mamma, i sista sekund beslöt jag mig för att åka med. Hade ändå så tråkigt. Igår så åkte jag iallafall till skolan. Hade sovmorgon till halv 11. Så vi hade matte, där jag bara satt och kluddra och inte gjorde något. Sen hade vi lunch. Asså vad är det med skolors köttfärsås? Alltid så lös och äcklig. Jaja.. Iallafall sen så pallade jagi nte stanna för jag mådde så dåligt. Men jag gick till min italienska lärare och frågade om provet. VG- Det är skitbra för att vara mig på språk! Så jag blev glad. Men sen åkte jag hem. Hela dagen igår satt jag och sa att jag skulle till skolan idag ändå fast jag var sjuk. Men när jag vaknade sa min kropp strängt nej till mig.  Jag kan knappt prata. Låter som en robot.. Helt töäppt i halsen och mördbultad i kroppen. tror jag har feber också. Martin är också sjuk..

Nog om det... Valparna växer jätte mycket. de ser nu ut som riktiga hundar när de öppnat ögonen. Och de kan nästan klättra över lådan de ligger i . Och de har börjat busa och bitas och brottas med varandra. Så de sover och diar inte bara. Snart ska vi nog ta ner dem..

Nu måte jag igentligen plugga matte eftersom vi har prov imorgon och jag måste få VG.. MEn jag tror jag nog kan få det. Kapitlet är itne så svårt....


Anna

vilken liten plutt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: