2009-04-06
 19:47:27

...

Hejhej. Igår så gjorde jag ingenting på hela dagen, as tråkigt. Martin jobbade ju... Sen så när jag satt och kollade på wipeout ringde han och var med adam och gustav. De undra om jag ville bli hämtad. Självklart ville jag det. Sen så ringde dem och frågade om jag kunde ringa nea och natta och fråga om de ville vara med, de ville de också.. Så vi blev hämtade typ halv 10. Sen så handlade vi på ica stop. När vi kom till adam så grillade vi och hade jätte kul. Jag och Martin somnade klockan typ 3 och resten av gänget nåra timmar senare. VI vaknade 9 och gick upp.. Sen så gjorde vi inte mycket. Åkte till mcdonalds och handlade cheeseburgare och glass. Sen fick vi skjus till Hägernäs. Då bestämde vi oss för att åka till martins storebror. Vi åkte där med Camilla och hämtade Noel på dagis. Noel var jätte svårflörtad. Vi försökte leka med honom men han satt bara sur. Sen så tog de temp på honom och han hade nära 39 stackarn. Sen åkte vi hit igen och nu har vi bara ätit...

Nu har jag slutat med medicinen.. Började med den för fyra år sen. Ni kan inte förstå hur skönt det är. Kändes konstigt imorse att inte ta tabletterna. Ett plus är också att inte behöva betala. För ett paket som räckte några veckor kosta typ 400 kr.

Jag prata nyss med mamma och hon berättade att alla valpar har öppnat ögonen! önskade att jag vore hemma då. Men jaja. Jätte kul. Längtar till att se =) Känner mig som en galen hundtant nu...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: