2009-04-01
 16:20:04

...

Tjoho.. Nu har det gått typ en vecka sen. Men när jag börjar blogga tätare så växer läsarna ganska fort. Det skrämmer väl skiten ur mig? Jag slutade då jag hade regelbundet allt från 25-40 unika varje dag. det var ganska sjukt. Jag som har så jävla tråkigt blogg också. Jaja.. 

 Den här helgen jobbade martin. Så på måndagen bodde jag hos honom :) Han gjorde jätte god middag åt oss. sötnosen. På tisdagen slutade jag halv fyra. Sen åkte jag josse rebbis och johanna till täby c och åt på macdonalds.. sen gick vi till tåget och åkte till universitet med alla andra sambarnen. På universitet lyssnade vi på en gubbe i en och en halvtimma om kina. Jag var ganska peppad tll att lyssna och hänga med men sen höll jag på att somna.. Usch, skräck för att plugga vidare haha. Det slutade halv 8 och när vi kom ut var det regn :/ Jag åkte till österskär för att jag skulle se Dh med tjejerna och skulle inte hinna hem imellan. När vi klev av vid österskär så såg vi agnes som tydligen hade suttit på samma tåg. vi skrek som fan men hon lyssnade på musik. Senare kom johanna och jessica. Jag kom hem typ halv elva. Jag hade jävligt ont i rumpan efter den långa dagen...

Idag har jag ledigt. Skönt. Men skulle pluggat hela förmiddagen men jag hade glömt min väska hos anna så min bror fick åka och hämta den. Så nu har jag suttit och pluggat Ítalienska. Prov på fredag. VI har inet haft så mycket annat denna och förra veckan så de har varit skönt.

Imorgon har jag delvis ledigt kan man säga. börjar halv 11, är projektarbets dag och sen ska vi ha en timmas föreläsning med amnesti eller hur det stavas.. Sen åker jag hem och pluggar stenhårt till Italienskan. Kanske jag vågar satsa på  VG i italienska då har jag zero G i betygen. och det ser ju rätt bra ut?

Valparna har blivit jätte stora. Snart öppnar de ögonen och börjar försöka gå istället för att kravla sig fram. fast hela vårat hus luktar kiss nu. Inte kul..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: