2008-09-30
 22:22:18

Var inte rädd för att tjafsa!

Den nästan vanligaste frågan jag får om mitt förhållande är, bråkar ni ofta. Är ganska trött på den frågan. Klart vi bråkar, tjafsar, diskuterar. Det betyder inte att vi inte tycker om varandra. Det är nyttigt och bra att bråka, inse det! Man måste "rensa luften" dessutom känns det så himla bra efteråt och man gullar lite extra med varandra. Alla par som har ett normalt förhållande tjafsar faktiskt. Helt normalt. Vågade skriva det här fast ni inte har något att göra om det för jag läste om det i tidningen. Och varför ska man skämmas igentligen (?). Jag tänker inte ljuga och säga,  nej martin och jag bråkar aldrig. För det gör vi ju, precis som alla andra. En sak är det ju om man jämt står och skriker på varandra och säger taskiga saker, som är helt fel, men någon gång är det nyttigt att bråka på rätt sätt. Jag tror om man kan lösa konflikter i ett förhållande på ett bra sätt så får man ett jätte bra förhållande. Och det tycker jag att martin och jag lyckats med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: