2008-09-17
 17:43:22

ännu mer synd om mig!

hellu! Idag slutade jag halv 4, somnade på sista lektionen. Inte konstigt med tanke på att jag inte fick sova inatt. Min syster och hennes pojkvän ha hemma, som de inte är så ofta. Alltså det där kan misstolkas. Men jag hör väldigt lätt när de pratar eller kollar på tv, så jag stördes hela tiden. Plus att min storebror har börjat jobba, och han ska gå upp 5 på morgonen typ. Så hans ringklocka ringer hela tiden, han har lite svårt för att vakna på morgon.

Körde fotboll idag på idrotten. Vi sprang mycket på det och på uppvärmningen och det märktes väldigt mycket i mitt skadade knäää.. Ni som läst min blogg väldigt länge kankse kommer ihåg att jag var hos doktorn och att jag hade typ fel på mitt korsband eller va det var. Minns inte.. Så jag är jätte känslig där nu. Jag fick ju igentligen inte springa för min doktor och jag fick nån salva att ta där. Men slutade använda den för det var så jobbigt att komma ihåg. Så nu är det ännu mer synd om mig. Och när jag väl håller på så kan jag berätta att när jag skulle springa till bussen imorse så gick det inte. Jag hade så himla ont i hälsenan (eller hur det stavas haha). Så nu, är jag helt skadat i mitt högra ben. Trösta mig.. Haha nädå. Det finns folk som har det tusen gånger värre :)

Har ätit nu. Kom hem för 40 min sen. Så blir det när man åker hem med sin mamma. Först skulle hon räkna kassan, sen skulle hon åka och vattna mormors blommor, sen tanka, sen vänta på adde, sen slänga massa tidningar. Nu är jag helt slut. Det blir nog inte nått plugg idag, fast jag borde.. Har typ massa läxor och prov som väntar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: