2008-09-11
 23:12:33

Godnatt!

hejhej. orkar inte blogga mycket nu. Men visst har veckan gått fort ?
var ju nyss helg och imorgon är det fredag. Kan bero på att allt med skolan känns bättre ? Men känner press nu för att vi ska ha matte prov  nästa vecka. Har en stor uppsats att skriva om antiken. ska typ analysera diskutera och formulera jätte mycket. Sen kommer vi ha prov i geografi på 45 sidor smockade med massa saker.. Fyfan.. Måste jag bli van vid det här ? Så himla vanligt att en period i skolan är det lugnt och så sen kommer det jätte mycket uppgifter och prov.. aja.. Skulle ju lägga in bilder på Danmark från förra året men orkar inte. Får bli imorgon.  (fast jag bjuder på en .. gud va små vi var!)

Varför jag inte skriver liksom "kärleksförklaringar" och har massa bilder på martin så ofta är för att jag tycker att man ska inte hänga upp allt precis allt på en annan person. Min blogg handlar ju om mitt liv min vardag och det där som det står på headern. Och ja, mitt liv är martin i stort sett. Men ändå måste man faktiskt vara en egen individ och ha hand om sig själv. Vi har snart varit tillsammans i 2 år. Han betyder allt för mig men det blir bara för mycket att lägga sitt liv på en annan person tycker jag. alltså misstolka inte den här texten. Ville bara skriva ut varför jag inte invaderar inlägg med martin så mycket. Föresten så är det ju mitt "privatliv" haha, och det kan väl bli lite tjatigt om allt bara handlar om honom?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: