2008-09-26
 17:04:47

Panik

hejhej.. Är riktigt trött. Orkar inte blogga igentligen men har inget att göra. Igentligen har jag massa att göra om man tänker på att jag ska ha två prov och en uppsats till nästa vecka. Men jag orkar inte!
Imorse så skulle jag ta samma buss som malin, 628. Men sen just den tiden den skulle komma så kom 626, så skickade malin sms, jag sitter längst bak. Så tänkte jag att hon kanske sa fel med att hon skulle åka 628. Så jag gick på så glatt och sen såg jag inte henne längst bak. VI satt och smsa och hon skrev typ kom bak, och jag skrev att jaginte såg henne. Alla måste tyckt jag var helt cp i huvudet osm satt och glodde bak på dem. Fick panik när min buyss svängde av men som tur var gick den också till roslagsnäsby. Jag trodde inte det, för att jag hade sökt på sl om den gick dit, och det skulle den inte göra. Men tydligen så.. Vilken tur man kan ha.. VI hade naturkunskap, pluggade till provet, matte och sen en kort lunch. Sen samhällskunskap, diskuterade som vanligt (har sociologi) sen röstade vi vilka som skulle bli friends. Vill bli, men tror inte det haha.. Sen hade vi språk. Eftersom det är internationella språkdagen idag så träffades alla som skulle ha språk i matsalen och vi fick placeringar med massa andra. En tjej vid mitt bord var övertygad om att jag johanna och sara w gick i trean, haha. Vi skulle lära varandra raggningsrepliker på språket man gick på. Men jag var ensam ifrån italienska och hade inte pappret med mig. Sen så fick man gå i smågrupper med dem man har samma språk som och gå på "tipsrunda" Det var frågor om typ vad betyder xxxx  på olika språk. Tror det gick ganska bra. Aja, bryr mig inte. Sen fick vi sluta. Var i cenrtum en halvtimma innan mamma så jag gick runt i centrum för jag måste ha skor och nya kläder, självklart hitta jag inget. Sen när mamma sluta åkte vi till en klädaffär som heter smile, dem har faktiskt fina kläder. Men hitta inget. När jag kom hem leta jag på hm , ellos, josefssons., Men hitta inget.. Får panik. Allt e bara dyrt och fult haha. Nej nu ska jag äta. Sen måste jag plugga :( som resten av helgen också. Är inte med martin idag, tråkigt nog. Kanske imorgon kväll. Pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: