2008-09-23
 17:11:20

Mitt knäääääää

Hejhej. Sa jaginte att jag skulle blogga vid fem? aja lite sent, men skitsamma...
Idag var jag ju hos husläkarna. Blev uppropad snabbt eftersom mamma hade varit där tidigt imorse och skrivit in mig. De ropade på angelica larsson. Eftersom ingen kom så gick de. Men sen sprang jag efter och frågade om de var sara larsson de menade. och det var det ju. Angelica är alltså mitt andranamn. Fick en jätte trevlig ung läkare, eller hon skulle bli det. Hon frågade massor sen kollade hon mitt knä genom att vrida och trycka och allt möjligt. Sen kom riktiga läkaren och kollade också och visade den andra tjejen hur man skulle göra. Sen fick jag reda på att det är ledbandet i knät som är liksom slitet där det fäster till en muskel. Det finns en tydlig bild vart men jag hittar inte den på google, trots att den är ganska vanlig, där man ser kroppensmuskler och ledband. aja. Men jag ska iallafall gå hos sjukgymnast och bygga upp musklerna i knäet. Det är vanligt att tjejer har knäproblem tydligen. Sen åkte jag till skolan och där hann jag ha lite engelska, sen lunch, sen geografi (höll på att somna, som vanligt) sen språk som vi fick sluta lite tidigare på, väldigt bra lärare haha. Så för en timma sen kom jag hit till maritn. Nu håller han på att göra mat. Jäätte hungrig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: