2008-09-05
 19:49:57

min dag, och saknar martin

Mina unika besökare har dubblats nu. har haft runt 40 unika de senaste veckorna, kul :) Idag så hade vi sovmorgon, och det är skitirreternade, för inga bussar matchar. Gahhh. Men mamma skjusade mig till centrum. Mötte två klasskompisar som jag åkte med. Första lektion var naturkunskap, skit tråkigt. Sen matte, skit tråkigt. Han hade genomgång på tavlan jätte länge men jag orkar verkligen inte höra på lärarna längre, så jag jobbade i boken. Sen var det en kort lunch och sen hade vi samhällskunskap. Lektionen var lång men vi hade intressanta diskutioner om kön , varför killar och tjejer särbehandlas och allt sånt där och lite annat. Sen så hade vi språk för första gången. Fick italienska. Först fikade alla vi som har italienska och fick översätta en serie med dem som gick steg 2,3 i italienskan. Det var inte så svårt. Sen så gick vi igneom vanliga fraser och vad vi ska göra i klassrummet. Gud va jobbigt det var att sluta så sent på en fredag, van att sluta halv 12 liksom..
Sen så jag åkte till centrum och åkte hem med mamma, men hon var tvungen att göra massa innan så det tog typ 20 min. Sen när vi skulle åka så stod det en bergningsbil ivägen och det tog 5 min. Sen va hon tvungen att tanka. Sen behövde vi köpa mat och när vi skulle gå till bilen igen så ösregnade det så jäkla mycket. Jag tyckte att mamma och jag skulle vara fighters så vi sprang till bilen och hann bli dygnvåta på den korta stunden. Sen kom vi hem och åt god mat och så. Senare ikväll blir den film och bara lugnt.
Suger att martin inte e här men han var tvungen att fixa hemma med massor plus att hans kompis kom dit.. :/ Men imorgon blir det bowling med honom och några andra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: