2008-09-07
 19:52:24

Min daaaag

hejsanhejsan.. Idag så gick martin och jag upp rätt tidigt eftersom vi somna så tidigt :) Vi log och myste en stund i sänegn sen gick vi upp och gjorde frukost och senare så packade vi och åkte till mig. Här har jag rensat ena datan för att den ska ominstalleras och då skulle vi spara allt vi ville ha kvar. Tur att vi har den datan också. den har datorn har ju kraschat så alla bilder försvann. Men lite fanns på adnra datorn. Så jag har flyttat över bilder till min bärbara och laddad ner bilder från min pa till den. Så nu är datan typ helt full haha, nejdå. Men saknar alla bilder, hade typ över 5000 bilder ju ;( sorgligt. Men nu orkar jag inte tänka på det.. Annars har vi spelat xbox och ätit middag. Och nyss gjorde jag min svenska läxa. Snart börjar ensam mamma söker. Det programmet e ganska tråkigt men va gör man på en söndagskväll...


Visst är det helt galen hur många som är sjuka nu? varje dag får man höra fler och fler som e sjuka..


Josefin

gud vilken söt blogg!=D



PUBLICERAT: 2008-09-07, 21:00:49 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/
c

Fin header!!



PUBLICERAT: 2008-09-08, 15:56:58 | URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: