2008-09-29
 21:16:10

Martin ringde ifrån paris

Min älskling ringde mig nyss. Haha han sa, aldrig mer paris. Men han skojade en del men han tyckte att det var jätte fult typ på dagen men på kvällen va det finare. Saknar honom, skulle vilja va med honom där. Hoppas han har kul :) de är bara några dagar kvar tills han kommer hem, inte så farligt, dagarna går fort när det är skola. Han hade gått sen klockan fyra idag. Haha, stackare. Men han som slog skolrekordet på springningen med sin bror borde ju klara det ;)


Har typ gjort klart min historia uppsats. Hoppas på bra betyg, tror jag också. Jag har upptäckt att jag är mer driven nu i gymnasiet. Känns som jag har blivit mycket smartare över sommaren haha. Snart ska jag gå och lägga mig, men som alltid kommer det väl ta några timmar än när jag väl ligger där och försöker sova...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: