2008-09-02
 20:57:30

Jag vet...

Hej! Idag så sov jag ju hos martin så vi åkte gemensamt till skolan, känns så skönt att åka tillsammans. Sen hade vi datorkunskap, skit långtråkigt igen.. värdelöst. Malin var sjuk idag igen, Jag mådde inte alls bra. Vet inte vad det är med mig. Men när det inte finns nån kompis där som stöttar en och säger, "kom igen det är bara några lektioner kvar" och pushar än så känner man bara, jag orkar inte, jag åker hem. För att man är trött och har ont i huvudet. Så hemma la jag mig på mitt rum och läste, men jag började ströläsa och tillsist somnade jag. Sov i flera timmar, inte bra.. MEn det är sååååå skönt att sova på dagen när man är jätte trött och det är ljust i rummet (och faktiskt så tycker jag det är skönt att sova med kläder på). Sen så åt jag och pappa hade itne varit ute med hundarna så långt , det är ju lite svårt att gå långt när man har en brutenfot.. Så när martin kom med bussen så¨gick jag dit, han såg inte mig så jag gick bakom honom ett  tag sen hoppa jag på honom :) Resten av dagen så kollade vi på tv och sen beslöt vi oss för att gå med mamma och pappa med hundarna för det var så fint väder för engångsskull. Det var en ganska rolig promenad. Snacka om att sömn motion och mat piggar upp en. Snart ska vi sova för det behöver jag, pallar inte skolan utan ordentlig sömn, och då menar jag mycket mer än 8 timmar... Imorgon är det teg-dag!


frida

jag älskar din blogg! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: