2008-09-01
 18:45:14

Jag är såååå positiv

Hej. Imorse så hade vi matte, och vi har delat in så att man kan vara klar med matte b i 1an. Så jag gick på det, lite komplicerat men inte farligt svårt. Men jag vet inte om jag kommer orka satsa på det men jag kommer nog vilja gå på lektionerna och få förkunskaper, så blir det enklare i 2an, men vi får se hur det blir. Om jag hoppar av, stannar och får betyg, stannar men utan betyg. Sen hade vi naturkunskap, usch! Vi håller på med universum och på lektionen fick vi typ en timma på oss att plugga på om universum två och två, sen skulle vi skriva provfrågor och sen skickade vi runt varandras provfrågor och vi fick 2 min på oss att svara. På några frågor hann man inte ens skriva svaret för frågan var så lång.. Så det va inte kul eller lätt. Lång lektion dessutom. Sen hade vi lunch och jag hann vara lite med martin. sen sög det. Malin var ju sjuk idag. Sen hade vi engelska där vi fick typ göra prov för att de hur bra man är. Fyfan vad jag är dålig! och så fick vi skriva typ brev till henne och lösa korsord. Efter det hade vi svenska och då så skulle vi jobba i grupp och öva på att prata som på en jobbintervju och annat.

Hela dagen har varit värdelös och helt tråkig. Jag kan verka vara pigg men det är jag verkligen inte. Så jävla trött. Orkar inte med lektionerna, allvarligt. Men som jag skrev igår, jag måste. Har inget val. Gud va tungt det här är. Lektionerna är inte svåra, det är inte det. Det är ändå energidragande.. Jag vet hur jag ska orka..

efter skolan sprang jag tll bussen och när jag kom fram så åkte bussen, irreterande. Men sen kom en ny buss efter en kvart. Då åkte jag till martin och här är jag. Fick en present av hans mamma, presentkort på hm:) Det är skönt att vara med martin, men samtidigt är det jobbigt med att vara i en lägenhet, gillar inte lägenheter... Snart ska de börja med stambyte här. Då kommer vi typ inte kunna vara här. Imorgon är det kort dag eftersom språk inte har börjat, tänk när det börjar, kommer typ sluta efter 4! Gud va jag är positiv, eller hur? Jag ber ingen att tycka synd om mig, jag skriver bara ut vad jag känner och det kan lätta lite. Så här ska vi äta snart sen ska martin och jag typ bara ligga och kolla på tv och sova tidigt , mysigt.. Vad skulle jag ha för liv utan min pojke?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: