2008-09-03
 15:59:34

Imorgon är du min, mohaha

hej. Idag var det ju teg-dag. Det innebär att skolan har stationer där klasser möter varandra. Vi körde lite olika som kärring & gubbkånk, softball, armbrytning scarader och massa annat. Tror vi vann 6 av 9. Det var roligt men jag är jätte trött nu.. Helt slut. Martin och jag åkte efter sista saken vi gjorde till täby c. Jag trodde man fick det men sen sa martin att det var en prisutdelning.. Jaja, får nog inge skolk. Där så gick vi till fotogrejset som skulle fota oss till kuben. Men vi skulle komma tillbaka imorgon för att vi hade mörka kläder på oss. En annan sak som händer imorgon är att min dator kommer! Roooligt :) Men nu är jag som sagt väldigt trött, huvudet bara dunkar. Vart ju så himla varmt.. föresten så fyller jocke år idag, martins kompis, så vi sjöng för honom i matsalen :) och en annan historisk upplevelse idag var att mattias började blöda floder ur näsan.. Nej nu ska jag nog lägga mig framför tvn.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: