2008-09-28
 12:47:49

hata sl..

Hejhej, Ígår så orkade jag inte blogga, för det första så pluggade jag ju som sagt hela dagen. Sen så var jag skit arg, på sl. Det tog martin två timmar att komma hit för de inte visar rätt på sl.mobil och inte skyltar rätt vid ersättningsbussen och sätter fel skylt om vilken buss det är. Var så jälva irreterad igår. Pappa hade gjort jätte god mat och vi väntade jätte länge på Maritn men eftersom sl är så jävla dåliga så fick vi äta utan honom och han kom senare.. Sen spelade vi bingolotto faktiskt haha, har inte gjort det på länge. Jag vann 200 ;P Efter det såg vi hottie and the nottie eller nått sånt. Ganska bra faktiskt. Men lite barnslig..
Riktigt höstigt idag, mycket löv har fallt eftersom det blåste så mycket igår och alla löv är gula, var nyss ute med hundarna med martin. Han åkte precis.. Han ska vara i paris imorgon till på torsdag med klassen. Lyckost :( Fast så några dagar klarar jag nog :) Men han kommer bli saknad såklart. Aja , nu plugg och samtidgt se harry potter med johan, älskar harry potter!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: