2008-09-10
 22:38:47

Godnatt

hejhej. Nu ligger jag i min säng med en stor t-shirt och håret i en "turban"... Idol idag va lika kul som vanligt eller vad säger ni? Och guuuuuud så duktig den där anna var.. Helt sjukt. Tog en snabb dusch nyss, så skönt. Ska försöka lägga undan datorn nu men kommer antagligen ta lite tid som vanligt. Imorgon e det en helt ok dag...Försten så lägger jag in mitt schema, om nån bryr sig haha.. Nej men det kan väl vara lite intressant? Vad tycker ni, jobbigt eller bra schema?


Camilla

Jag tycker det ser ganska jobbigt ut faktiskt så jag förstår om du tycker det är kämpigt.. Dessutom är det ju i princip bara tråkiga ämnen i 1:an, tycker jag iaf.. Samhällskunskap, historia och svenska A tex... Vet du vad du ska välja för inriktning sen?



PUBLICERAT: 2008-09-10, 23:55:19 | URL: http://camilllla84.blogg.se/
Daniel

Kom hit å hengailla & svengailla istället!



PUBLICERAT: 2008-09-11, 10:37:37 | URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: