2008-09-22
 17:17:36

Gnäll....

Hejhej. Usch, fyfan va trött och ont i huvudet jag har. Åkte hemifrån halv 8 och kom hem halv 5, alltså 9 timmar iväg, med massa lektioner och skit. Nä, usch. Men dagen har ändå gått hyfsat fort, men kul när man kommer hem med en sån här jväla huvudvärk?  Idag måste jag dessutom plugga massor, två prov, en bok klar läst och en stor uppsats inlämnad till nästa vecka.

Imorgon ska jag till doktorn. Måste kolla mitt knä igen. Jag vet ju som sagt vad det är. Men måste ha nytt recept på sån där kräm eftersom jag tappat bort min. Dessutom en remiss.. Slutar klockan hela 4 imorgon, så åker nog hem till martin, orka åka hela vägen hem liksom. Sen så kommer jag nog åka hem med mamma och pappa, för de ska till min skola på sånt där möte för alla föräldrar.

Nä orkar inte blogga, usch fyfan va trött man kan vara! Ikväll måste jag somna tidigt. Inatt tog det minst 2 timmar för mgi att somna, trots att jag var skitrött.

Bjuder på denna bild på mig och martin i borlänge, visst är det fint :)? Inte för man ser så mycket., Men ändå..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: