2008-09-10
 19:31:17

Favorit stället

har alltid älskat bloggar med mycket bilder. Men jag har ju inte det själv kom jag på. Och varför itne lägga in bilder ifrån ett år sen när vi var i borlänge? orkar itne förklara allt men i borlänge bor min farmor och farfar på en jätte stor gård och min farmors far var arkitekt och ritade allt. Jag älskar det stället mest på jorden och om en vecka ska vi kanske dit igen. LÄNGTAR




Orkar inte förklara alla bilder men det är iallafall husen är där vi och farmor och farfar bor.. Sen är det typ omgivningen. Hästen brukar vara i en hage längre ner.. Det är sjö tomt där också :) ( sorry att bilderna hamnade i en rad, vart inte så när man redigerar inlägget men på bloggen blev det iallafll så tråkigt nog :P)

Tänkte ändra min bloggdesign med det här tog för lång tid, får bli någon annan dag. Nu är det tv för hela slanten! Snart börjar sjukhuset, Sen är det både topmodel och idol (och fotboll)... illa... :( Men det får bli idol! Sen är det filip & fredrik.


Andie

Vilka fina bilder! Själv föredrar jag nog bloggar som är lite blandade med både text och bilder! Kika gärna in hos mig och kolla på min väsk samling och delta i tävlingen som jag har!



PUBLICERAT: 2008-09-10, 22:10:52 | URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Camilla

Jag skriver en kommentar till :-)

Det ser jättefint ut! Jag är själv väldigt svag för Dalarna, när jag var mindre åkte jag ofta med en kompis till deras stuga utanför Falun ett par gånger om året och det saknar jag väldigt.. Det är så lugnt, fint och mysigt där!

Hoppas ni kommer iväg nästa vecka!



PUBLICERAT: 2008-09-10, 23:58:07 | URL: http://camilllla84.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: