2008-09-15
 16:54:31

Dagen, sl, imorgon.

Hejsan hejsan.. Kom nyss hem. Dagen idag har varit låååååååång. imorse fick martin och jag stressa till bussen. GIck upp typ en halvtimma innan den gick. Först hade vi matte, pluggade till provet som är på ons. Sen hade vi naturkunskap. Vi ska ha prov snart på 45 sidor, tre kapitel. Har aldrig fått så många sidor till ett prov. Har ni? På den lektionen höll jag på att somna hela tiden. Kunde knappt hålla upp ögonen, och jag var inte den enda i klassen som höll på att somna, haha. Sen var det lunch, nu mat leverantör som jag prata om. Maten var fräschare och såg godare ut men jag gillade inte den maträtten.. Malin gick hem efter lunchen tråkigt nog. Men jag klarade mig. Klassen har ju blivit mycket socialare och bättre! Vi hade först engelska. Bajs tråkigt som vanligt. Sen hade vi svenska. Asså jag fattar ingenting när hon ger oss uppgifter. Och det är jag inte ensam om.. jag gick lite tidigare för att hinna med bussen.

Vet ni något jag hatar med att åka buss? Alla har sin väska på andra sätet så man itne kan sätta sig där. Ändå om bussen är proppfull så flyttar de inte på den! Asså okej, jag lägger också min väska så ingen kan sätta sig, men kommer något som behöver en plats så flyttar jag på den..

Imorgon är det idrottsdag. Vi ska gå 5-6 km och så ska det vara olika stationer där man gör saker. Skönt med en kort skön dag istället för en lång tråkig dag fullproppad med lektioner. Det här kommer bli en ganska skön vecka..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: