2008-09-17
 18:31:47

Bro <3

Hörrenini. Glömde berätta att jag hade prov idag. I matte. Gick bra, var inge svårt. Men man fick ha miniräknare på vissa prov, det har jag väl berättat om ? att lärarna tjatat på att man ska köpa miniräknare av dem för 550 spänn typ. så alla som hade den kunde räkna ut talen 1000 gånger lättare än mig som inte hade en sån, tror jag.

Borlänge imorgon direkt efter skolan typ.  Gud va skötn, synd att det bara är så få dagar. Kommer gråta när vi åker hem på söndag haha. Men när jag åker runt i ruschelbanorna på aquanova så ska jag fota och skicka till klasskompisarna när de sitter där i skolbänken haha. För vi ska dit på fredagsmorgonen, nrä alla barnen är i skolan. wiiie. Farfar fyller 80, det är till stor del därför vi åker dit. Vi ska fota en fin bild på oss i borlänge sen framkalla bilden i kupolen och sätta in i en ram som han ska få i present,. På tal om kupolen så komemr jag försöka att hinna handla kläder där också. Bästa köpcentrumet enligt mig. Så himla mycket fräschare och bättre än täby c. Det är dessutom jätte stort. EMD kommer dit på lördag, så då kommer väl det va massor med folk, som det var när amy diamond var där. Synd att jag har så ont i hela benet, för det är bäst att gå promenader där. Men det ska inte få hindra mig.. haha :) Visst verkar jag se framemot det mycket?



Bilderna: En ruschelbana i aqua nova (skitstor..) och på de andra två är kupolen :)


Johan

Kupolen äger! Var där varje vecka i gymnasiet ;)



PUBLICERAT: 2008-09-18, 20:56:38 | URL: http://hamelius.blogg.se/
S

Cooolt vart ligger det?



PUBLICERAT: 2008-09-25, 16:41:54 | URL: http://samraaah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: