2008-09-10
 18:08:00

Äntligen en bra skoldag

Hejhej. Imorse fick vi skynda oss upp för att byggarbetarna skulle komma.. Vi började med matte och det va kul med tanke på att man kunde alla tal :) Sen ahde vi idrott. Skulle orientera. Man skulle gå en och en men man gick så tätt inpå varandra så min klass kompis camilla och jag gjorde tillsammans, trevligt trevligt. Tog det på en halvtimma. Var väldigt varm efter :P Visst är det skit jobbigt att springa när det är kallt ute(?) Man får så ont i halsen.. Sen så hade vi lunch och då så vare bajs äcklig mat men som tur är kommer vi byta leveratör så den kommer bli bättre. efter det va det svenskan som brukar vara skit tråkig men den här gången va det faktiskt bättre. Sista lektionen var historia med allan, alltid lika roligt!! Sen åkte jag hemmåt och skulle åka med mamma. Sen hade en kille ställt ivägen sin bil så mamma inte kunde köra ut. Det hade han gjort två gånger förut så hon visste vem han var så vi fick kontakta honom så han fick flytta på den. Jag blev typ skit sur på honom och konfrotera honom men det va nått tjafs om dem platserna fatta inte riktigt.. Men mamma och han löste det. Sen så kom jag hem och åt och snart ska jag faktiskt redan börja på en uppsats som ska vara klar om 3 veckor men jag älskar att ha gjort det. S

om jag har som rubrik så har skoldagen faktiskt varit bra. Klassen känns mycket bättre. Får faktiskt vänta med att byta, det är ju bra..Folk visar ju inte sitt "riktiga jag" de första veckorna, men nu tycker jag att alla börjar göra det. Så det känns bra :) Veckan har faktiskt gått skit fort! Det har redan gått 3 skoldagar..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: