2008-10-05
 14:38:17

visste inte att dygnet-runt-skola fanns

Martin har åkt hem, jag har städat rummet. Ligger med laptopen och geografi boken i högsta hugg.

Orkade inte plugga igår. Hade på dagen en väldigt ångest och stress över alla läxor och prov, Får skylla mig själv att jag valde den här linjen. Men inget annat passade mig. Jaja. Åkte till F&S med mamma och martin och städade gymmets maskiner. Måste få in lite pengar nu.. Usch va vidrigt det var, blir så himla dammigt och så på en vecka. Det visade resultat idag iallafall, har jätte ont i ryggen. Lutade mig för mycket..

Geografi prov
datakunskaps prov
So uppsats
 Sv uppsats
Massa engelska glosor
Gympa teori prov
Matte prov

Härligt det! Kul att dygnet runt handlar om skolan. Jag satsar inte högt (okej, jag vill ha mvg i det mesta) Men ändå om jag skulle satsa på g måste jag ändå plugga på mycket md tanke på att man vet aldrig vad som kommer på provet.

Föresten så måste jag verkligen skaffa ett skrivbord, funkar inte att ligga i sängen hela tiden.  OCh nej, jag har inte råd med ett som kostar över 1500 kr, som typ alla fina kostar. Får leta vidare.. Suck..
Dagen idag går annars ut på att plugga, äta tacos, se på tv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: