2008-10-01
 16:00:00

Vad snabbt dagarna går...

Hejhej.Igår så skulle jag plugga massa, men började aldrig, så kan det bli. sen frågade pappa om jag ville med till arninge. Var skit trött och hade ont i huvudet men följde med ändå. Då vaklockan typ halv 7. Köpte ett par skor, det behövdes. Men skit jobbigt att stå där urtrött och pröva massa skor. sen åkte vi hem och jag pluggade lite, fick panik över att jag inte läst ut sv boken så jag hoppade över typ 50 sidor och läste det sista. Sen läste jag igenom om rom lite. När jag vaknde imorse hade jag ångest över att jag inte kunde något. Hade matte på morgonen, orkade inte koncentrera mig. satt bara och stirrade.. Sen hade vi teori i idrott. Mitt under lektionen fick jag hur ont som helst i ena ögat, skit skumt. Gjorde verkligen jätte ont. Sen hade vi lunch i typ två timmar. När vi förhörde varandra inför rom provet kunde jag så jäkla mycket. Fattar inte vad som hänt med mig. Vi hade svenska efter det. Vi skulle prata om boken "var det bra så`?" Som vi läst. Läs inte den! Skit dålig och mysko. Vi skulle iallafall diskutera om den i grupper. Det gick bra tror jag, tror min lärare har fått bättre tankar om hur bra jag är. Haha. Sen hade vi historia där provet var, bara g prov. Skrev det på 10-15 min, sen sprang malin och jag till bussen.
Idag tänker jag inte plugga nästan något, har verkligen gjort det varje dag nu. Orkar inte.. Hela oktober är proppad med prov..
Martin kommer hem imorgon :) Myyyysigt :) Saknar honom! Men som tur är så har dagarna verkligen "flygt iväg" haha. Gått jätte fort..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: