2008-10-09
 19:38:58

Hatar sl!

hejhej. Har inte bloggat iadg för jag har inte hunnit.. Jag var varit så trött idag så jag sov på historia lektionen hehe.. En kille i skolan hade klätt ut sig till ploj på klassfotot idag. Han hade horn och ett vitt öga och ett svart , skojade och låsades bli rädd, då jagade han mig och några andra tjejer upp för trappen. Jävlar va det var läskigt. Haha, jätte roligt. Tog klassfoto idag. Vi fick se det. Hon valde ett skitfult fast alla protesterade. Sen gick typ hela klassen. Vi få tjejer som stanna kvar fick henne att byta. Föresten så tog hon bilder på oss i matsalen som ska vara i skolkatalogen, haha en jätte rolig på mig där jag ler jätte överdrivet. Kom hem ifrån skolan typ halv 4 (?) Sen så fixade jag med martins present. 2 år imorgon, huhu :D Blev inte så bra.. Men aja, får väl kompensera med nått annat sen.. Och sen gjorde jag massa annat. Skulle ta en buss till maritn, men den var mycket försenad, och skulle inte hinna byta, Jävlar vad arg jag var. att den inte kom. Sen skulle jag ta en annan buss, men den kom inte heller. Tillslut kom en som tur var. Höll på att ge upp.. Haha. Nu så är jag hos martin iallafall!
Fick MVG på geografiprovet, vart förvånad, kul iallafall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: