2008-10-22
 09:40:58

Synd om mig...

tog tempen nu när jag vaknade, 38 grader.. brukar ha nånstans över 36 annars. Vaknade och hade dessutom mycket mer ont i halsen än igår. Kan inte prata så bra och det gör ont att dricka/äta. Jag vågar inte hekller ställa mig upp, inte ens sätta mig upp. Då dunkar huvudet som om de skulle sprängas. Igår när jag skulle ner hasade jag mig ner.. Ja stakars mig. Får ligga hela dagen igen i min säng och dö av tråk och ont. Ha det bra...


jenny

det låter som det jag precis haft, pch det är körtelfeber. Du kanske borde åka in till sjukhuset som jag och kolla dig? :/



PUBLICERAT: 2008-10-22, 11:03:54 | URL: http://jjenn.blogg.se/
AnnaG

Influensan går väl också, låter lite som det. Kan hålla i sig ett bra tag....kryis på dig


Linda

Usch, jobbigt att ha feber! Jag är glad att jag "bara" är snuvig, det är tillräckligt jobbigt. Krya på dig! :)



PUBLICERAT: 2008-10-22, 19:19:07 | URL: http://spjatte.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: