2008-10-03
 23:03:26

svajigt humör

Sorry, jobbig dag. Eller det har gått som en berg ochdalbana. glad,deppig, positiv,  negativ, stressad, lättad, otålamodig, tålamod. haha besvärlig jag är. Imorse sprang jag till bussen och efter det fick jag en jätte sjuk känsla, känner igen det från när jag var liten och mådde dåligt. Bli inte rädda för mig nu haha. Inget freak. Men iallafall så känns tiduppfattningen skit konsitgt. Alla ljud låter aggresiva och högt. var så i typ en timma. Annars idag har det gått fort. Märkts på mig att inann vi åt klagade jag som fan och efter jag hade fått i mig middagen satt jag bara och skrattade. Så om jag är grinig, ge mig mat haha. Vi kollade nyss på ett avsnitt av 4400, som vi kollade två säsonger på ifrån lovefilm. jag var helt säker på att martin hade sett det med oss, men tydligen var det över 2 år sen vi såg det sist. helt sjukt! Minns det som det vore några månader sen. men tycker det har blivit för segt , så jag gick.... Vill kolla på harry potter nu, haha. Johan och jag har ju sett på typ alla i följd nu. Erkänn att harry potter e jätte bra(?!) haha


robiN

hejsanhoppsan hur står det till?



PUBLICERAT: 2008-10-04, 07:34:18 | URL: http://roppsnopp.blogg.se/
chili

Hej, härligt skön blogg du har!:)



PUBLICERAT: 2008-10-04, 23:53:57 | URL: http://hetchili.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: