2008-10-08
 16:34:34

Stressad i helt onödan

HEHE. ja... onödigt inlägg igår.. måste jag säga mer... Malin smsade mig efter jag skrivit det. vi hade inget prov idag. HAHA.. Inte på fredag heller. Allt är utspritt för att vi hade så mycket på samma gång. Wiihuu :) Men ska inte bli för glad. Det är ändå ganska mycket innan höstlovet. Men idag, tänker jag skita i allt (förhoppningsvis) Och bara göra,  ingenting! För engångsskull... Okej, jag måste duscha och fixa med martins present. Alltså som jag ska ge honom eftersom vi varit tillasmmans i 2 år på fredag :) Det är så mysigt att martin och jag går i samma skola, då kan man träffas och kramas ibland !
Föresten, jag fick MVG på uppsatsen i historia =)  Trodde jag skulle få VG.
Imorgon är det skolfoto, hjälp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: