2008-10-13
 15:02:21

scuri occhi..

Har jag berättat att mamma bokat tid på handledarutbildning? Det betyder att jag ska köra börja övningsköra sen. Fyfan va läskigt! Jag ser inte framemot att få börja köra bil, vill inte ens ta körkort. Men det är faktiskt ett måste.. Drömde inatt att jag körde bil och ägde haha. Om det ändå vore så. Vi får väl se..

Ska ju till sjukgymnast idag, fattar inte varför jag ska dit. Var ju där förra veckan. Så berättade hon att jag skulle massera där och öva på balansbricka varje dag. Varför ska jag då dit igen :S? Vi får väl se..

Håller på att plugga förfullt.. Naaat. Avbryts hela tiden. Gick ut med hundarna, åt lunch. Letar efter insperation till bloggdesign. Gör om bloggen. Håller på med photoshop. Jag har föresten fixat så det är rutor runt kommentarerna. blev väl sådär. Men orkar inte fixa det mer. Pluggar lite imellan varje grej jag gör..


Milla

tackar :) söt blogg btw :)



PUBLICERAT: 2008-10-13, 17:29:59 | URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: