2008-10-07
 19:10:44

Orkar inte längre

Jag bryter ihop.jag klarar inte mer. Jag har så himla mycket att plugga så det inte är sant. Var hemma idag, mådde inte alls bra. Åkte till skolan, gjorde provet, hoppas på mvg. Men iallafall, imorgon är det prov IGEN. Och jag har inte haft tid att plugga till det tidigare pga andra provet osv. Och idag när jag försökt pluggat på det i timmar så går INGET in i huvudet helt stopp. Är rädd att jag kommer stressa sönder mig. Jag kommer inte klara provet imorgon. sen är det prov igen på fredag. Och så ligger jag efter i svenskan. Och så har vi en so uppsats att skriva. Och så är det datakunskaps prov på tisdag. Alla i min familj klagar också på att jag bara pluggar. Jag satsar inte på något! Jag pluggar på så mycket jag behöver för att komma ihåg och jag är inte dum i huvudet utan det är mycket att komma ihåg. Och inte lätt heller. Vad ska jag göra??? Sluta halv 4 varje dag underlättar inte heller. Ursäkta att jag är så jävla negativ och tråkig men går det att vara något annat när man inte får någon fritid?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: