2008-10-23
 11:21:09

openGL ????

Som anna sa, så har jag nog influensan. Tyder mest på det. Ont i halsen lite feber trött ont i leder och annat. Det håller i sig i 3-5 dagar. Idag är det tredjedagen och jag känner mig betydligt bättre ifrån iförrgår. Bra att jag är hemma idag så jag inte hostar ner andra i skolan så de blir sjuka. De e ju lätt att de smittas. Låter krasslig i rösten, täppt. Febern har gått ner, har typ bara en halv grad över det normala. Är fortfarande hängig. Hade sjukt ont i halsen när jag vaknade imorse, kände mig också uttorkad. Låg och käkade massor med halstabletter och drack. Var jätte jobbigt att dricka, gjorde så ont. Men nu känns det bättre.

Idag ska jag plugga massa matte, fast jag vet att jag inte kommer hålla det. Håller på med nya photoshop. Men vissa funktioner funkar inte, för att det är något med openGL, fattar inte.. Nån som kan hjälpa? Iallafall så har jag prov imorgon. Och jag börjar 9 fast vi börjar  10, vi ska visa saker på nv så vi ska förbereda det en timma tidigare. Jätte onödigt för mig och susanne, vi är ju klara. Aja.. Imorgon eftermiddag är det spökboll för hela skolan. Men jag kan nog inte vara med.. Eftersom jag varit så sjuk. Suck.. Jag hatar det här.. Och när jag kollar mitt IC står det hemskt många timmars frånvaro. Får vara i skolan varje dag resten av terminen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: