2008-10-20
 17:09:16

Mycket att göra idag..

Hej. Kom hem föra ungefär trekvart sen. Har ätit. Fick upp spya (ursäkta) efter, inte för att maten var äcklig. Mår nog bara inte så bra. Brukar dessvärre aldrig spy, aja det är inte samma sak ändå. Idag har jag haft otroligt ont i mitt knä, och har fortfarande. har blivit värre efter jag varit hos sjukgymnast. Avbokade idag, tycker det är onödigt. Ska nog gå till någon riktig läkare. Så här kan jag inte gå runt.

Det gick bra med elbil och allt annat. Man fick ju köpa radiostyrd bil tillochmed. Folksatt och gjorde båtar med sudd som generatorn osv, och fick det accepterat. Behövde tydligen inte fungera, bara man vet hur det går till. Men vi ska iallafall göra ett vattenhjul, köpa radiostyrdbil och göra en raket. Det handlar om att utvinna energi.

Idag ska jag träna på italienska och engelska glosor. Och skriva klart engelska redovisningen vi ska visa upp imorgon om att laga någon maträtt. Ni vet väl vad jag tycker oma tt redovisa. Men för att jag har skäl goda nog får jag göra i mindre grupp. Har föresten datakunskaps prov imorgon...
Nu; Gossip Girl. trots att jag har saker att göra. Jag orkar inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: