2008-10-12
 13:33:28

Massor att göra..

Började plugga för nån timma sen. Sam. Ska skriva uppsats om särarts- likhetsfeminism, rasism, klasser. Alltså håller vi på med sociologi. Tycker det är jätte intressant. Men svårt med feminismen. Inte så insatt i det. Men det går bra. Var ganska hängig förut. Gick ner och åt och sedan gick jag ut med wilma. Så nu borde jag ha nog med energi för att plugga i några timmar. Vi får väl se. Det jag ska göra är:

Sam uppsats
Svenska (start på en roman)
Italienska (fraser,veckodagar, ord)
Gympa (prov på teori)


Så det behövs nog massor med energi för det här. Datorn och jag blir en idag.. Haha.  Bara uppsatsen kommer nog ta minst 2 timmar. Ikväll ska jag klippa mig :) Toppa och klippa lite snelugg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: