2008-10-02
 16:55:06

Lång dag...

Idag hade jag en skit onödig skoldag. Menmen.. Hade geografi först, pluggade inför provet (jippi, plugg hela helgen IGEN) Vi fick sluta tidigare. Sen skulle vi anmäla oss till allan att vi var där men vi fick vänta i en halvtimma för vi hitta honom inte. Lite onödigt. Sen hade vi håltimma i tre timmra. Jag och malin åkte till täby. Köpte tre långa t-shirtar, behövdes... Sen åt vi också på donken, om ni ville veta det haha.. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade so, lite kul, började tjuta
- Det är brandalarmet
- Nej det är larm för en dörr!
- Men dom springer ju!
- Nej det är larmet som gått igång för en dörr!
- Väldigt löjligt brandalarm isåfall
- Jag går och kollar, sen får vi se om jag kommer tillbaka (läraren)
Så vi stod ute en stund och sen gick vi in och hade lite genomgång.. Skit onödigt dag, men trevligt i täby iallafall. haha, när vi skulle gå till bussen möttes vi upp av en buss osm stannade. Så skulle vi gå ner för en stänt och bussens backspegel sitter ju uppe på den, ni vet? Så när rebecka skulle gå ner slog hon huvudet rakt in i den. Haha fan va vi garva.

Maritn kommer hem snart, wiihu, får se om vi träffas, älsklingen och jag :) Men jag har läxor och annat, som vanligt! Först ska jag äta och göra det jag orkar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: