2008-10-19
 11:58:14

Jag var bara tyst och lugn

Godmorgon.. Eller jag vakna för en timma sen, men ändå. Haha. Igår så köpte martin sin säng, när vi hade bärt den till deras port så hade jag 5 min på mig till bussen, men hann.. Jag var den enda som åkte på bussen från gallopen. Så kom det en buss chafför och frågade om jag hade lång dit jag skulle ifrån busshållplatsen (typ för att köra mig dit) Det hade jag inte, men iallafall, det var läskigt haha. Sen hämta mamma och pappa mig och vi handlade som alla andra lördagar. Sen så kom martin senare hem till oss för han monterade ner hans gamla säng, skönt att slippa den knariga och hårda haha. 
Senare på kvällen så tittade vi på mammas och pappas bröllop på video, skulle se om de var borta, för att det försvinner ju på gamla band, sorligt. Men allt funkade, haha var kul att se, har aldrig sett det. Låg i mammas mage :) Sen kollade vi på mig och mina två andra syskon. Det var nån tjej som var hos oss och filmade för att se hur vi fungerade ihop. Jag satt mest och såg dum ut, haha jag va ju bara ett halvår. men jätte snäll haha. Kul att se sånt, tråkigt att det håller på att förstöras, måste lägga över till dvd... Men det blir väl aldrig gjort som allt annat.
Imorse åkte martin tidigt, han skulle till sin pappa som bor i Sollentuna, bussarna går bara bra tidigt.
I veckan:
Datakunskapsprov
Matteprov
Halvtema dag på onsdag
Spökboll fredag eftermiddag
Italienska glosor
Bygga elbil

Ja vi ska bygga en elbil och två andra saker som driver energi. vi har inte fått några instruktioner eller saker att bygga det med. Hittar inget på internet, har en lektion på oss. Dummaste uppgiften jag fått. Någon som vet hur vi ska göra? Pallar inte.. Gaah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: