2008-10-15
 11:29:08

Hemma idag

Idag stannade jag hemma, har ont i huvudet och halsen. Hängig. Men var tvungen att åka till skolan och göra gympa prov, kan inte påstå att det gick bra. Fick frågor som vi inte hade stått nått i häftet vi fick. As dåligt, han hade gått igenom det, men bara snabbt på en lektion. Aja, var inte ensam om att det gick dåligt. Hela klassen verkade inte ha pluggat på det så mycket. Satsar ändå inte på gympan så mycket. Sen åkte jag hem med malin. När jag skulle ta bussen i centrum så satte sig en tjock tant brevid mig, fasrt det fanns massa andra tvåsitser lediga, e hon puckad eller? Sen när jag gick av så satte hon sig brevid en annan, men den dög tydligen inte så då satte hon sig vid en ny. Idag har jag inget plugg, jätte skönt. Ska nog lägga mig och läsa comso eller nått sånt.

Martin kommer ikväll
Se zita (?) film i stan med klassen imorgon
Äta på mongolian med klassen på fredag
Datakunskaps prov, matte prov nästa vecka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: