2008-10-25
 11:09:24

hejdå

Hej alla glada. Igår såg vi idol och fredag hela veckan, sen gick vi och la oss. Skulle ju upp tidigt. Kunde tinte somna, hostade så jävla mycket. Vaknade typ 9. Har packat och inte så mycket mer. Har rethosta och det kliar och gör ont, väldigt jobbigt. Men iallafall så kommer min kusin om någon timma för han ska åka med oss för hans mamma ( min faster) ska upp senare. Trevlans. Najs med andra bilen, jätte skönt att den är mycket större. Igår så satt jag maritn och johan i den och hade jätte hög musik på haha. Roooooooligt. Vi åker väl runt 1 om vi är klara då. Så vi hörs på typ lördag, får inte komma hem på fredag, så fyller min syster 18 och ska ha fest. Fan om nån sover i min säng, måste komma på nån plan så de inte gör det. Nån som vet nåt smart? Ha ett bra höstlov! Jag ska ha det iallafall!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: