2008-10-01
 22:10:40

Drömmer mig bort..

hejhej, idag har jag tagit det lungt till skillnad från andra dagar. Okej jag har pluggat... Men inte alls så mycket. Igentligen vill jag vila upp mig i helgen och bara mysa med martin men vi ska ju ha prov nästa vecka också. Kul(!) att ägna helger till att plugga. Och vardagarna, och kvällarna. Drömliv,verkligen. Usch, längtaar till jullovet. Längtar efter snön, lukten av stearinljus, lullebullar, pepparkakor och annat mys. Julafton framförallt. Alltid mysigt på julafton, åh. Aja, nu är vi här i kalla hösten, bara regningt, och massa plugg usch..



Sluta spela ett spel, jag kan era regler. Ni kan inte sparka på mig längre. Jag tar inte åt mig. Vi går inte i mellanstadiet, ge upp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: