2008-10-13
 18:30:31

Danmark / Sjukgymnast

Häromkvällen låg jag och berättade för martin hur mycket jag saknade danmark och vad jag saknade
Jag saknar att gå kvällspromenader på stranden. Bada i poolen på kvällen. Kolla på csi. Gå upp i den jätte höga fyren. Gå jätte långt till en jätte cool strand i blåst. Åka i ett jätte meningslöst hitler tåg. Kolla på kossorna som vart jätte ledsna när bonden gick. Förlovade oss. Äta jätte goda snacks. Köpa laktisrör. Sitta i en stor container med massa sand och gräva fram stenar. Hoppa i hoppborgen. Spela tennis där tennis bollarna går sönder hela tiden. Åka på trampbilar. Se pappa bli utskällt av hundar. Lägga pussel. Bada i vågorna. Åka bil i spöregnet så man fick stanna hela tiden. Kolla på nordens största kyrka, och minsta.

Vi gjorde så mycket och hade det så mysigt. En av mina bästa semestrar.




Var hos sjukgymnasterna nyss. Väldigt onödigt. Hon masserade igen. GJorde ont som fan. Sen så gick vi in i gymmet och hon bad mig göra övningar. Gjorde också väldigt ont. Sen sa hon åt mig som förra gången att göra övningarna och massera varje dag. Sen skulle jag tillbaka dit nästa måndag. Bara för att hon ska se till så att det görs. Men ska nog avboka. Får se om det här hjälper.. Annars får jag gå till en riktig läkare..


AnnaG

jag går också där, eller ska börja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: