2008-11-05
 13:08:19

Yes we can

Åh, mitt skrivbord ser ut som.. Har veet produkter (fick av comso för att testa), historia och naturkunskaps boken, massa (!) papper. godis papper, mobil, skivor, borste, plattång. Så ere..
Nyss när jag var ute med hundarna hörde jag något i skogen, när jag kollade så flög (!) en ekorre jätte högt och långt, efter kom en katt. ekorren hann klättra upp i ett träd och katten satt ner eoch väntade. Ekorren satt och skakade. haha, så söt. Efter ett tag gick katten. Nu vet ni det!
Imorse när jag vaknade gick jag upp och kollade vem som vann USA valet. Inte så förvånad. Men endå, det var ju ynka 100 år sen usa var emot svarta så det fanns nog många som ändå röstade på mccain. Hejade, som väldigt många andar gjorde, på Obama. Mäktigt när han höll sitt tal i Chicago. Kolla på det!
Nu ska jag fortsätta banka in tråkiga saker om medeltiden, prov imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: