2008-11-10
 19:50:02

VG

hejhej,  idag har dagen gått ganska fort. Jag hade prov i naturkunskap. Det gick inte galant men var ganska lätt. Men det var bara för att se lite vad vi kunde. Fick reda på idrottsprovet också, 30/39. Och fick tillbaka matte provet, VG :) Det e najs. På engelskan hade vi nån "känd" baseball spelare som vikare. Haha, han skröt om det iallafall. De vann nästan EM och ska kanske vara med i VM.. Jaja. På svenskan hade vi redovisning. Fan vad jag hatar det. Blev röd (tror jag) och allt möjligt. Usch. Men jag gjorde det iallafall!
Har italienska prov imorgon, har inte pluggat något haha. Siktar nog på IG haha. Jag bryr mig inte, jag fattar ändå inget. På torsdag e vi lediga, CP-dag, japp det är vad det kallas.. Skönt.

Jag är riktigt taggad på att börja ki-box igen. Det är på torsdags kvällar och jag har ju sovmorgon på fredagar så de e ju najs. Ska fråga rebecka om hon vill börja med mig. För martin slår faktiskt för hårt, fick ont i armarna när vi gick. Hoppas han inte blir sårad... Men de e ju bara en komplimang att han är för stark.. Hhaa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: