2008-11-03
 22:16:56

Vet ni vad...

- Min storesyster blev myndigt i Fredags
- Hon hade fest och jag hoppas att ingen sov i min säng..
- Hon fick ett körtkort
- Idag tatuerade hon sig utan att vi visste om det.
- I Borlänge smet vår hund ifrån bilen och sprang in i en affär men jag hann ta henne.
- Jag fick vg på en svenska uppsats. Läraren är väldigt snål med betygen.. Väldigt.. Hhaa
- Igår kväll fick jag "panikångersattack" När jag försökte sova så började hjärtat slå väldigt hårt och jag började må illa. Blev jätte stressad. Martin tände och reste sig upp, då fick jag mer panik. Helt plötsligt slutade det senare. Har aldrig varit med om något sånt. Liknar mina dejavo känslor som kommer då och då.
- Jag tycker färjor är det töntigaste som finns när man ser färjan på kanal5. BLÄ. haha.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: