2008-11-11
 18:07:03

Snart inlägg 600, låsa upp bloggen då?

Hellu. Idag har dagen varit helt okej faktiskt. När jag skulle ta bussen imorse så gick det så segt + att den var försenad. Sen fick tåget vänta i 6 min på ett annat tåg. Så jag kom typ 10 min försent. Inte hela världen, men ändå. Blir sur på cp SL. Hade data kunskap. Redan klar med alla övningsfiler efter andra lektionen. Äähäh. Fick reda på att jag var faktiskt 0.5 poäng ifrån MVG på förra provet. Men hon sa att om det var nån halv poäng så liksom räknas det som MVG. Wiihu (som malin säger så snyggt) Sen hade vi engelska. Hade den där vikarien igen. Åh, han e så dryg. Skönt att de bara e vikarie.  Sen hade vi lönchis äckel mat som vanligt. 1650 man betalat har gått åt knäckemackor varje dag. Bra.. Aja orkar inte sura över det.
Efter lunchen va det geografi. Vi hade frågesport i lag, som vi hade förra geografi lektionen också. VI låg delat tvåa. VI var jätte duktiga, tills sista frågan.. hehe, fem poängsfrågan och klart alla kommer ikapp när vi hade helt fel. Så vi kom fyra. Men vi var inte så himla dåliga som ett annat lag. Haha. Sen hade vi rast i 40 min. Jag och rebecka pluggade. Inte så allvarligt. Men lite iallafall. Hade sedan prov i italienska. Gick väl åt helvete. Men så går det när man inte pluggar! haha.
Sen tog jag tåget hem med arijana och rebecka.

Skulle igentligen gå med rebecka och erica på dans på f&S idag haha. Men vi har ingen bil, trasig ju (men ska skaffa om nån vecka tror jag :) )  och jag orkar inte. Har prov imorgon dessutom. Inte stort men ändå. Och jag ska om tre timmar till mina vänner. För en gångsskull. Och den här gången ska jag verkligen dit!

Annars ska jag kolla på gossipgirl som visades i usa igår. Jobbigt att vänta mellan avnsitten, så jävla bra ju :D

Lite som händer framöver
Köpa bil
Köpa wii (kankse om nån/några månader)
Avla kull på våran hund Wiiie
Två uppsatser-> nästa vecka
Två små prov
Geografi prov
Ledig torsdag
Utvecklingsamtal torsdag

Klippa lugg kanske också? (dragit fram min dåliga snelugg för pannan, för lång och sne haha)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: