2008-11-02
 15:52:55

Handlat lite :)

Hejhej. Igår somnade jag vid 2.. Såg på gossipgirl. Synd att usa inte ligger så långt före sverige. Fast det kommer ett nytt imorgon, är på säsong 2 och del 10 tror jag :) haha nu vet ni!
imorse gick jag upp i tid för att kunna somna ikväll. Martin tjatade om att jag skulle åka till honom. Skulle hämta ut mer lamictal i centrum. Vet ni hur jävla trött ag är på att käka dem? Har gjort det i tre år nu tror jag. Men tydligen så hade jag kraftiga epelepsi anfall och var medvetslös länge... ÄäÄÄHH..
Sen åkte jag till täby c. Köpte en mössa och stumpbyxor från hm, en tröja från ginatricot. Sen åkte jag till martin. Jag bad honom att möta mig , haha vi gick om varandra. Han gick ända ner till tågstationen och jag upp till honom. Här har jag inte gjort så mycket.

Imorgon börjar skolan. Blääää. typ 7 hela veckor till nästa lov. Fullproppade med prov uppsatser och läxor. Men jag ska kämpa för mvg haha ändå om jag går in i väggen. På onsdag har vi språkdag. Tror de ska filma där och så. Vet inte om jag ska gå då. Man får ju ingen frånvaro och då kan jag plugga istället.

Imorgon ska jag kanske till tandläkare akut, får se om de har tid...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: